babies

Admin
Site Admin
Answers: 0

babies

Post by Admin »

Onze Baby’s en Peuters Voorstellen
Profielfoto van de maker
Alex Massé

11 nov. 2022

Hallo iedereen, Sonia hier!

Alice, Chloé, Léa en ik zijn erg enthousiast om jullie eindelijk te laten zien waar we de afgelopen maand aan hebben gewerkt: baby’s en peuters! Deze post gaat over de visuele aspecten van baby’s en peuters. Details over onze plannen voor de gameplay met hen volgen later!

Het was erg leuk om zoveel referenties van schattige peuters in lieve kleding te verzamelen die zich op grappige manieren bewegen… Ons werk aan de Parafolks is altijd sterk geïnspireerd door de getalenteerde illustraties van Lesly Oh. Hier is er één die zij maakte om ons te helpen met het ontwerp van onze peuter:

Illustratie door Lesly Oh, onze belangrijkste referentie voor hoe we wilden dat peuters eruitzien in het spel.

Ik zou jullie nog veel meer schattige referentiefoto’s van baby’s en peuters kunnen laten zien die ons hielpen, maar ik weet zeker dat jullie vooral de resultaten willen zien, dus hier zijn enkele screenshots:
• Een peuter-Parafolk en een baby-Parafolk die samen ontspannen.
• Een peuter-Parafolk en een baby-Parafolk die kruipen. Let op: de GIF’s in deze post spelen niet af als je de Patreon-app op je mobiel gebruikt.
• Een baby-Parafolk die geniet van een comfortabel bed.
• Een peuter-Parafolk.

Hier is een kijkje hoe kinderen eruit zouden kunnen zien als ze opgroeien van baby’s tot peuters. Hoe spannend is dat? We kunnen nog niet bevestigen hoe het ouder worden precies zal werken of of het geleidelijk gaat, dus blijf op de hoogte!

Er zijn 2 verschillende texturen, één voor de baby en één voor de peuter. Ze zullen veel kledingstukken met elkaar delen.

In de toekomst zullen er meer kapsels, kleding en gezichtspresets beschikbaar zijn, zodat je je baby’s en peuters volledig kunt aanpassen!

We hopen dat jullie tot nu toe tevreden zijn met hoe ze eruitzien en dat het jullie hart vult met schattigheid!

Fijne week gewenst!

Sonia
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Image

Join us on Discord

Return to “Start een Paralives familie 👩‍❤️‍💋‍👨👫👶”