Kjun's Letter: Meet the Team at the inZOI MeetUp!

Fri, July 4, 2025

Admin
Site Admin
Answers: 0

Post by Admin »

News
Posted
Fri, July 4, 2025
Uitnodiging aan alle Creators voor de inZOI MeetUp, het eerste officiële evenement waar spelers het inZOI-team persoonlijk kunnen ontmoeten!

Hallo, Creators.

Kjun hier.

Hier in Korea is het moessonseizoen net begonnen en het regent bijna elke dag. Hoe is het weer bij jullie? Ik kan me voorstellen dat de zomer voor sommigen van jullie al in volle gang is. Aan onze kant zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor gamescom deze augustus, terwijl we ook vol enthousiasme werken aan de ontwikkeling van Cahaya.

Naast het werken aan de build voor gamescom bereiden we ook verschillende evenementen voor. Eén evenement dat we met bijzonder veel enthousiasme willen aankondigen, is de inZOI MeetUp. Dit evenement biedt Creators de kans om het inZOI-team persoonlijk te ontmoeten en met ons in gesprek te gaan.

De afgelopen twee jaar heeft onze community ongelooflijke steun getoond voor inZOI. Dit evenement is bedoeld om die steun te eren en om ons team en de community samen te brengen om terug te kijken op het verleden, het heden en de toekomst van inZOI. We hopen dat het voor iedereen een bijzondere ervaring wordt en we kunnen niet wachten om jullie daar te zien.

De registratie voor de MeetUp start op 4 juli, dezelfde dag dat dit bericht wordt gepubliceerd. Helaas kunnen we niet iedereen uitnodigen, maar we hopen zoveel mogelijk Creators te mogen verwelkomen bij deze speciale gelegenheid.

Dit evenement is om twee belangrijke redenen gepland. Ten eerste willen we persoonlijk de vele Creators bedanken die inZOI tot nu toe hebben gesteund tijdens onze reis. Ten tweede, nu het ongeveer 90 dagen geleden is dat inZOI in early access is gegaan, heb ik de tijd gehad om terug te kijken en te overwegen of ik echt begreep wat onze spelers wilden. Recente gesprekken met Partner Creators, samen met feedback uit de bredere community, hebben ons team geholpen om stil te staan bij punten die we mogelijk over het hoofd hebben gezien. Tijdens de komende MeetUp hopen we soortgelijke feedback rechtstreeks te horen om de richting van de verdere ontwikkeling en updates van de game te helpen bepalen.

Blijf ons alsjeblieft laten weten wat je vindt. Jullie feedback helpt de toekomst van inZOI vorm te geven en wordt altijd gewaardeerd.

Nogmaals bedankt voor jullie voortdurende passie en steun.

Dank je wel.

- Kjun
Image

Join us on Discord

Return to “Kjun's messages”