Kjun's Letter: A Sneak Peek at Cahaya

Fri, June 20, 2025

Admin
Site Admin
Answers: 0

Post by Admin »

News
Posted
Fri, June 20, 2025
Introductie van Cahaya, een resortstad die met de augustus-update naar inZOI komt.

Hallo, Creators.

Kjun hier.

We hopen dat jullie genieten van inZOI na de juni-update. We zijn ons ervan bewust dat er nog veel ruimte is voor verbetering en daarom werken we hard om onze spelers een betere ervaring te bieden.

Ons team is druk bezig met de voorbereiding van de volgende reeks content voor de augustus-update. We zijn vooral enthousiast over deze update, omdat hiermee een derde stad aan de game wordt toegevoegd.

Daarover willen we graag een wijziging aankondigen. De derde stad, die eerder werd aangekondigd als Kucingku, is nu omgedoopt tot Cahaya: een resortbestemming waar spelers kunnen genieten van rust en ontspanning, weg van de drukte van het stadsleven. Het woord “Cahaya” betekent “licht” en doet zijn naam eer aan met een scala aan levendige en verfrissende ervaringen op exotische eilanden die je in eerdere steden niet kon vinden, zoals landbouw, ontspanning, varen en het verkennen van onbewoonde eilanden. We werken er hard aan om deze update echt het wachten waard te maken.

Cahaya is een stad met als thema “rust”. Hoewel het ontwikkelen van inZOI mij veel plezier brengt, zijn er momenten waarop ik zelf even aan alles wil ontsnappen. Vanuit dat gevoel wilde ik een toevluchtsoord creëren voor spelers die moe zijn van de dagelijkse sleur en even willen ontspannen.

Er is één punt dat we in deze update niet hebben kunnen aanpakken. We hebben veel feedback ontvangen van spelers die verbeteringen aan het baansysteem wensen, maar omdat Cahaya is ontworpen als een resortstad, voelden functies zoals banen en scholen hier niet passend aan. Daarom hebben we besloten deze volledig uit deze stad weg te laten. In plaats daarvan kunnen spelers genieten van een zelfvoorzienende levensstijl via activiteiten zoals landbouw en vissen. Verbeteringen aan het baansysteem komen met de volgende stadsupdate.

Naar aanleiding van feedback van spelers werken we ook aan verbeteringen om emotionele expressies natuurlijker te laten overkomen, het relatiesysteem te verbeteren en meer diepgang toe te voegen aan interacties.

We hebben deze details onlangs gedeeld tijdens een videogesprek met onze Partner Creators, die ons veel waardevolle feedback hebben gegeven. Als je zelf ideeën of gedachten hebt, aarzel dan niet om ze met ons te delen. Ik geniet er enorm van om van de community te horen en ik volg nauwlettend wat onze spelers te zeggen hebben. Jullie feedback helpt de toekomst van inZOI vorm te geven.

Daarnaast zal inZOI opnieuw naar Duitsland afreizen om deel te nemen aan gamescom van dit jaar, waar de augustus-update en de Cahaya Free DLC officieel worden onthuld. Tot die tijd hopen we dat jullie blijven genieten van een geweldige tijd met inZOI.

We hopen dat deze zomer jullie niets dan vreugde en blijvende herinneringen brengt. Zoals altijd: nogmaals bedankt voor jullie voortdurende steun.

Dank je wel.

- Kjun
Image

Join us on Discord

Return to “Kjun's messages”