Animaties Showcase (Idles)

Fijn weekend!~~

Alice Joubin
admin
Site Admin
Local time: Sat Mar 14, 2026 11:13 am
Answers: 0

Post by admin »

Hallo allemaal! Lina hier met mijn eerste Patreon-post! 🥳

Vandaag wil ik jullie graag de animaties laten zien die Alice en ik onlangs hebben gemaakt! Het thema is: Emoties!✨
Je kunt de kleine showcase bekijken die Alice bovenaan deze Patreon-post heeft gemaakt. ⬆🎥

We hebben eerder emotie-animaties gedeeld in deze twee posts hier en hier. Misschien herken je er een paar! De laatste keer zeiden we dat we zouden beginnen met kinderanimaties, maar omdat de programmeurs momenteel werken aan systemen rondom emoties en persoonlijkheden, was het logischer om onze prioriteiten te verleggen en eerst te werken aan de animaties die hiervoor nodig zijn! Maar maak je geen zorgen, we komen later terug op de kinderanimaties! ⭐

🎥 Animaties getoond in de video

Idle Blij

Idle Blij Variant 1

Idle Blij Variant 2

Idle Blij Variant 3

Idle Verveeld

Idle Verveeld Variant 1

Idle Verveeld Variant 2

Idle Afkeurend

Idle Afkeurend Variant 1

Idle Afkeurend Variant 2

Idle Beschaamd

Idle Beschaamd Variant 1

Idle Beschaamd Variant 2

Idle Gestrest

Idle Gestrest Variant 1

Idle Verdrietig

Idle Verdrietig Variant 1

Idle Verdrietig Variant 2

Idle Boos

Idle Boos Variant 1

Idle Boos Variant 2

De muziek in de video van vandaag is een pianoversie van Andrei’s nummer “Intertwined”. Als je nieuwsgierig bent, hebben we het hier in deze post gedeeld! 🎵

☀️ Hoe onze Emotie-Animaties werken

Voor elke emotie die je Para ervaart, is het doel om meerdere variaties te hebben om meer diepte en leven toe te voegen. Alice en ik hebben veel plezier gehad met het bedenken van ideeën en het opzoeken van referenties! Later willen we eventueel een kleurcode of 2D-effecten toevoegen om het gemakkelijker te maken te begrijpen hoe je Para zich voelt! We werken ook aan nieuwe animaties die passen bij de vibe van je Parafolks, die we in een toekomstige post zullen laten zien. Ondertussen een kleine herinnering hoe vibes werken.

Let op: de lijst met emoties en alles wat vandaag is getoond, is nog in ontwikkeling en kan in de toekomst veranderen!

🔜 Wat staat er hierna op de planning?

Vervolgens gaan we aan een zeer geheimzinnige en spannende taak werken! Dat is alles wat ik er nu over kan zeggen. 🤫 Maar hier is alvast een klein voorproefje: we hebben ook gewerkt aan interacties voor wanneer twee Parafolks intiem met elkaar worden! We delen hier later meer over…💌🔥

Dat was het voor vandaag! We hopen dat je het leuk vond om naar onze animaties te kijken, net zoveel als wij ervan genoten hebben om ze te maken!
We horen graag je feedback en beantwoorden alle vragen in de commentsectie hieronder.

Fijn weekend!~~🌸🌿🌞
Lina 🤸‍♀️

Bewerkt – 22 mei 2025: Deze post is nu openbaar, voel je vrij om hem te delen!

Return to “🏃🏼 Animatie‑Showcase”