Nieuws
Geplaatst
Vr, 16 januari
De begindagen van 'Fundamentals First'
Hallo!
Wow, ondanks dat het hier in Korea winter is, is het vandaag 10°C—het voelt bijna warm aan.
De laatste tijd schommelen de temperaturen hier dramatisch tussen -10°C en +10°C.
Het lijkt erop dat ontwikkeling ook niet altijd volgens een vast ritme verloopt.
De ene dag gaat de voortgang snel, terwijl andere dagen voelen alsof we vastzitten, maar het belangrijkste is dat we blijven bewegen zonder te stoppen.
Deze week, hoewel we het niet in de video hebben opgenomen, hebben we veel tijd besteed aan het bespreken van het recordsysteem.
In een levenssimulatiespel is het gemakkelijk om uit het oog te verliezen wat een Zoi aan het doen is, zelfs als je maar even wegkijkt.
Omdat wij niet de spelers zijn, maar meer zoals waarnemers, wordt het moeilijk om Zoi’s acties te begrijpen zonder een soort van registratie.
Daarom zijn we tot de conclusie gekomen dat een systeem voor het vastleggen van dingen zoals herinneringen, dagboeken en activiteitslogboeken iets is dat we eerder dan later moeten bouwen.
Het zou spelers helpen Zoi’s gedrags- en patroonmatige acties te begrijpen en een idee te krijgen van wat er gedurende hun dag is gebeurd.
Ook al zijn er geen opvallende resultaten om te tonen, ik geloof dat de stukjes code en gedachten die we elke dag toevoegen uiteindelijk samenkomen om een geweldige versie van inZOI te creëren.
Ik hoop dat jullie genieten van de ontwikkelupdates waar we deze week aan hebben gewerkt.
Wat mij betreft, ik ga The Lord of the Rings bekijken—het krijgt een heruitgave!
Ik wens jullie een geweldig weekend~
— K.jun
※ Voor de video, bekijk deze op Discord of het forum.
[media]https://europe1.discourse-cdn.com/kraft ... a1c1cf.mov[/media]