De vreemdste objecten in Paralives 2024

15 november 2024

Chloé Ouellet
admin
Site Admin
Local time: Sat Mar 14, 2026 12:49 pm
Answers: 0

Post by admin »

15 november 2024
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Hallo allemaal! Léa hier om vandaag de vreemdste objecten te laten zien die we ooit voor het spel hebben gemaakt.

Vorig jaar kregen Sonia, Chloé en ik een speciaal project van een week om onze catalogus wat op te schudden door unieke objecten toe te voegen (hoe vreemder, hoe beter) — en jullie waren er dol op! Met plezier kan ik zeggen dat Chloé en ik dit jaar weer terug zijn. 😎

Net als bij de vorige editie hadden we volledige creatieve vrijheid, zolang de objecten maar onverwacht en ongebruikelijk waren. Ik hoop dat jullie er klaar voor zijn!

Er gebeurt veel, dat weet ik. Geen zorgen, ik kan het uitleggen… maar dat ga ik niet doen!

Chloé heeft onze clowncollectie uitgebreid. Wat een geluk! 🤡

Ben je introvert en wil je niet dat gasten zich te comfortabel voelen? Dan hebben wij de perfecte bank voor jou!

Veruit de schattigste bank in onze catalogus — kijk dat snoetje eens ❤️

Een broodnodige verzameling lichaamsdelen. Heb je ooit een hand nodig? Doe gewoon de deur open!

De troon waarvan we niet wisten dat we niet zonder konden, en een pluizig toilet voor alle oma’s die gevoelig zijn voor de kou!

Het is overdreven en erg duur, maar als je droomt van een fantasiewereld is deze plank perfect. Hij is schaalbaar en past bij de meeste bedden om de meest unieke slaapkamer voor je Parafolks te creëren.

Nog steeds in de slaapkamer: een majestueus bed geïnspireerd op een octopus, met een bijpassende lamp!

Herinner je je dit iconische lichaamskussen (links)? Chloé voegde twee nieuwe ontwerpen toe met schattige anime-mannen: Toshio in het midden en Tom rechts.

Miki had meer merchandise nodig, dus Chloé voegde een schattig (of vervloekt?) stoeltje toe voor haar grootste fans.

We hebben ook vreemde knuffels toegevoegd, om redenen. Een teddybeer met tanden, een wormknuffel en een erg vermoeide blob (ik weet niet eens precies wat het is 😂). Ik heb ook een heel lange, vreemd uitziende kat toegevoegd, jaren geleden als grap aangevraagd door een teamlid.

Hou je van puzzels oplossen? Dit bijzettafeltje is perfect om je nieuwste succes te tonen!

Een outfit nodig voor een vrijgezellenfeest? Wij hebben je gedekt.

Dat was het voor deze nieuwe editie van de Vreemdste Objecten in Paralives! Deze jaarlijkse traditie is een van de favorieten van Chloé en mij, maar geen zorgen — we zijn alweer bezig met het maken van meer “normale” objecten 🙂

Fijn weekend!

Léa ૮⍝• ᴥ •⍝ゝ

Edit – 27 februari 2025: Deze post is nu openbaar. Deel hem gerust!

Return to “🌄 3D-omgeving & ambiance”