Hallo allemaal! Chloé hier om de Patreon-post van vandaag te brengen!

( ๑‾̀◡‾́)σ

Chloé Ouellet
admin
Site Admin
Local time: Sat Mar 14, 2026 12:39 pm
Answers: 0

Post by admin »

De voortgang in de stad gaat goed en we hebben praktisch de indeling van alles vastgesteld. Het enige dat nog rest, is het afronden van de kavels, de stad zelf polijsten en leuke dingen toevoegen voor spelers om te doen of te ontdekken in de stad. Ik zou zeggen dat het moeilijkste deel klaar is! Vandaag laat ik jullie de berg- en plattelandsgebieden zien.

Image

Aaah, de bergen, waar de lucht fris is en de natuur overvloedig! Het stadscentrum en de berg worden gescheiden door een grote kloof, die je ook kunt verkennen via een paar wandelpaden.

Image

Een lange weg loopt langs het grootste deel van de kloof en verbindt de kavels op de berghelling met het platteland, terwijl een pad door de kloof onder de twee bruggen loopt.

Image

Er zijn 3 hoofd-wandelpaden die de berg beklimmen, waarvan er één toegankelijk is aan het einde van de geasfalteerde weg. Veel kronkelige paden hier!

Image

Het park dat je misschien aan het begin van onze trailer hebt gezien, heeft een kleine upgrade gekregen! Twee wandelpaden beginnen daar, en het zijn steile klimmetjes! Dit park is de perfecte plek om je voor te bereiden. Het is niet alleen groter, maar heeft ook extra faciliteiten, zoals toiletten! Een toiletpauze voor een grote wandeling is noodzakelijk.

Image

Bovenop de berg wacht een kleine rustplek. Op het hoogste punt van de stad, voorzien van verrekijkers, is het de beste plek om van het mooie uitzicht op de zee en de stad beneden te genieten terwijl je een kopje koffie drinkt. Mmm, ik vraag me af waar het platform aan de rand voor is…?

Image

Aan de voet van de berg vind je ook een leeg perceel, klaar om genomen te worden! We hebben dit perceel gekozen vanwege de toplocatie in de bergen, maar niet te ver van het stadscentrum. Perfect voor een doe-het-zelver. Een kans van je leven! Die wil je niet missen.

Image

Nu een klein kijkje naar het platteland. De kavels daar zijn groot en bieden veel ruimte om te bouwen. Een oude bekende van enkele jaren geleden is te vinden, en zou je buur kunnen worden! Het heeft wat veranderingen ondergaan, maar we hebben ze tot een minimum beperkt; we wilden gewoon dat het huis beter bij de nieuwe omgeving paste.

Image

Overzicht van de linkerkant van de berg, waar een kleine verzameling kavels is. Hoewel dat blauwe huis niet te koop zal zijn! We hebben andere plannen voor dat huis.

Image

Overzicht van de rechterkant van de berg. Vanaf hier kun je een glimp van het platteland opvangen. Oh, wat is dat rechtsonder in deze afbeelding? Ik vraag me af waar deze foto is genomen…?

Dat was het voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden wat je hebt gezien en dat je enthousiast bent om onze stad te bezoeken! Nou, tot de volgende keer! 🐄

Fijn weekend! ( ๑‾̀◡‾́)σ

Chloé

Bewerkt - 29 januari 2026: Deze post is nu openbaar, voel je vrij om hem te delen!

Return to “🌄 3D-omgeving & ambiance”